Even voorstellen.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van JonEs Rieken Feenstra - WaarBenJij.nu Even voorstellen.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van JonEs Rieken Feenstra - WaarBenJij.nu

Even voorstellen..

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg JonEs

05 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

'Indiana Jones' wordt Jon vaak genoemd. Iedereen die hem wel eens in zijn vakantie outfit heeft gezien snapt waarom: lichtbruine broek, witte bloes en grote lichtgekleurde hoed. Denk daar een baardje bij en een starende blik in de verte ("waar denk je aan jon?" "Aan een holle planeet.. hoezo?") en het plaatje is compleet. Aankomend maand echter geen paard en lasso voor deze held. In plaats daarvan een huurauto (of kameel) en een constant fotograferend vriendinnetje. Dat vraagt om een nieuwe naam.. Sahara Jones, aangenaam.

Donderdag de 11de vertrekken we naar Marokko om al rondreizend ons eigen Arabische sprookje te verwezenlijken. Een sprookje waarvan nog niks vast staat.. behalve dan dat het er een gaat worden met duizend-en-één foto's. :)

Om niet iedereen te hoeven mailen en we jullie toch een beetje op de hoogte willen houden hebben we deze site aangemaakt. We zullen hier af en toe iets schrijven over wat we meemaken en waar we ons precies bevinden.

Nog 5,5 nachtjes slapen.. Jhiehaa!

Liefs,
JonEs

• 08 Oktober 2012 - 19:28

Jootje:

Dan maak ik maar de eerste krabbel om jullie heel veel plezier te wensen op jullie avonturenreis. Laat niet teveel JonEs gevaar toe maar geniet van elkaar en al het goeds wat die nieuwe wereld jullie te bieden heeft. Verschuil je niet teveel achter de camera maar geef ook je memorie de kans om iets voor zichzelf te hebben.
    Laat ons heel vaak lezen wat je meemaakt dan heb je meteen een dagboek, leuk voor later voor je kinds kinderen.
    Geniet van iedere minuut samen en zoals een goed ouder behoort te zeggen ¨Kom goed thuus!¨

liefs en knus uit huize HarRie x

• 08 Oktober 2012 - 21:46

Ine:

Ha lieve Esther en Jon,

Lijkt me hartstikke leuk om jullie verhalen te gaan lezen. Maar niet teveel tijd achter de computer gaan zitten ... geniet vooral van jullie heerlijke vakantie. Wat ik gelezen heb is het een prachtig land, ik heb ook al veel mensen gesproken die er geweest zijn en een heerlijke vakantie hebben gehad.
    En natuurlijk lekker in de zon, daar ben ik wel een beetje jaloers op!
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Sterkte nog even met de laatste voorbereidingen.

Liefs van Arend en Ine

• 10 Oktober 2012 - 23:44

Yuna:

... en toen was er nog maar 1 nachtje over en ik ben heel benieuwd of Esther wel kan slapen vannacht.
    Ach misschien doet de combinatie van slaapmedicatie met alcohol wel wonderen?! Je weet het niet.

Lieve Esther en Jon: Ga ervan genieten!!! Kom ik daarna wel weer om statistiek vragen;) Grapje hoor.

Veel liefs,
    Yuna

• 10 Oktober 2012 - 23:46

Yuna:

eeuh voor ongeruste ouders e.d. die dit lezen: was maar één wijntje ;) !!!

• 11 Oktober 2012 - 13:14

Ine:

En voor iedereen die nog geen sms heeft gehad: Jon en Esther zijn aangekomen in Marrakech!

Nou, ik ben benieuwd naar jullie eerste reisverslag, ga regelmatig even hier kijken.
    Hele fijne vakantie!

Liefs, Arend en Ine

• 11 Oktober 2012 - 23:34

Henry Sr.:

Dear Junior and Marion,

Here is your father speaking, I heared you are going to have a new adventure. I willl be your guardian angel and follow you on your new adventure. You don´t have to look for the Holy Grail anymore so just enjoy your holiday, stay out of problems and away from snakes.

Gabh cothrom an latha

your father Henry sr.

JonEs

'Indiana Jones' wordt Jon vaak genoemd. Iedereen die hem wel eens in zijn vakantie outfit heeft gezien snapt waarom: lichtbruine broek, witte bloes en grote lichtgekleurde hoed. Denk daar een baardje bij en een starende blik in de verte ("waar denk je aan jon?" "Aan een holle planeet.. hoezo?") en het plaatje is compleet. Aankomend maand echter geen paard en lasso voor deze held. In plaats daarvan een huurauto (of kameel) en een constant fotograferend vriendinnetje. Wij gaan namelijk naar Marokko! En dat vraagt om een nieuwe naam.. Sahara Jones, aangenaam.

Actief sinds 05 Okt. 2012